Her finder du svar på nogen af de spørgsmål vi ofte bliver stillet.
Skulle du have et spørgsmål som ikke bliver besvaret her, kan du spørge på vores
Email: service@siriushome.dk
Sendes min ordre samlet?
Ja, din ordre sendes altid samlet.
Jeg har fået en Sirius vare i gave som er købt her på webshoppen. Hvordan bytter jeg den?
Har du fået en Sirius vare i gave her fra webshoppen, har du mulighed for at returnere den indenfor 14 dage. Du skal huske at oplyse fakturanummeret eller ordrenummeret fra webshoppen og heftefter skrive til os på service@siriushome.dk, vi sender dig herefter en returseddel så du kan returnere varen, og sender dig en ny vare, når vi har modtaget pakken.
Kan jeg få pakket varen ind?
Vores første prioritet er at sørge for, at vores mange kunder modtager deres varer så hurtigt som muligt. Vi har derfor valgt at prioritere en høj automatiseret logistik løsning. Dette medfører desværre, at vi ikke har mulighed for at pakke ind.
Hvordan afmelder jeg jeres nyhedsbrev?
Du kan afmelde dig nyhedsbrevet via linket i bunden af selve nyhedsbrevet.
Hvor langt er min ordre?
Straks efter du har bestilt dine varer modtager du en e-mail, hvor vi bekræfter det bestilte.
Du vil herefter modtage en mail fra GLS eller DSV, så snart dine varer afsendes fra vores lager i Allerød.
Det tager typisk fra 1-3 dage. ( i den travle højsæson kan det tage op til 4-5 dage november-december)
I denne mail vises dit trackingnummer og du har nu mulighed for at tracke dine varer.
Har du indtastet dit mobil nummer, vil du desuden modtage en sms, at varerne er på vej.
I denne sms vises dit Trackingnummer, hvor du vil kunne tracke dine varer.
Skulle du mod forventning ikke modtage denne mail/sms , kontakt os venligst på service@siriushome.dk
eller pr. telefon 4814 6677 i hverdage mellem 09:00-16.00.